۶۰درصد بلیت‌ها یک‌روزه فروخته شد

29 دی 1393 ساعت 12:16

مدیر سامانه‌ی فروش بلیت سی‌و‌سومین جشنواره‌ی تئاتر فجر با اشاره به فروش حدود ۶۰‌درصد از بلیت‌ها، یادآور شد روز اول پیش‌فروش نسبت به زمان مشابه در جشنواره‌ی سی‌و‌دوم، استقبال و رشد کاربر داشته است.


مدیر سامانه‌ی فروش بلیت سی‌و‌سومین جشنواره‌ی تئاتر فجر با اشاره به فروش حدود ۶۰‌درصد از بلیت‌ها، یادآور شد روز اول پیش‌فروش نسبت به زمان مشابه در جشنواره‌ی سی‌و‌دوم، استقبال و رشد کاربر داشته است.

تحریرنو: حسن جودکی درباره‌ی وضعیت پیش‌فروش بلیت آثار حاضر در سی‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر گفت: در حال حاضر و بعد از گذشت ۲۴ ساعت از آغاز پیش‌فروش بلیت‌ها، اکثر بلیت‌های در نظر گرفته‌شده برای سالن‌های سمندریان، چهارسو و انتظامی فروخته‌شده‌اند و استقبال از پیش‌فروش بلیت نمایش‌های فرانسه و لهستان در سالن اصلی نیز خوب بوده است. هم‌چنین اکثر بلیت‌های سالن باران هم فروخته‌شده‌اند.

وی درباره‌ی درصد بلیت فروخته‌شده از ظرفیت در نظر گرفته‌شده برای پیش‌فروش بلیت آثار جشنواره سی‌وسوم تئاتر فجر، توضیح داد: ظرفیت کلی سالن‌ها برای پیش‌فروش بلیت در‌نظر گرفته نشده و ۴۰ تا ۵۰درصد ظرفیت سالن‌های بزرگ و ۲۵ تا ۳۰درصد ظرفیت سالن‌های کوچک به پیش‌فروش اختصاص پیدا کرده است. از ۱۰۰درصد ظرفیت در نظر گرفته‌شده برای پیش‌فروش بلیت، حدود ۶۰درصد فروش داشتیم.

مدیر سامانه‌ی فروش بلیت سی‌و‌سومین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر در مقایسه‌ی آماری پیش‌فروش بلیت این دوره نسبت به دوره‌ی سی‌و‌دوم، یادآور شد: این دوره در ۲۴ ساعت اول پیش‌فروش بلیت‌ها نسبت به زمان مشابه در دوره‌ی سی‌و‌دوم، استقبال و رشد کاربر داشتیم. در نموداری که داریم سرعت فروخته‌شدن بلیت در ۲۴ ساعت اول این دوره از همین بازه‌ی زمانی در دوره گذشته بیش‌تر بود.

جودکی درباره‌ی دلایل رشد کاربر و ظرفیت فروش بلیت در ۲۴ ساعت اولیه‌ی پیش‌فروش بلیت‌های سی‌‌وسومین جشنواره‌ی تئاتر فجر، توضیح داد: یکی از دلایل این رشد و استقبال جا‌افتادن سامانه‌ی پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌ آثار جشنواره‌ی تئاتر فجر در بین علاقه‌مندان و مخاطبان و هم‌چنین راحتی در تهیه و خرید بلیت آثار مدنظر توسط مخاطبان است.

معاون مالی مجموعه‌ی تئاترشهر درباره‌ی دلایلی که باعث‌شده سامانه‌ی فروش بلیت تئاتر‌شهر به‌عنوان سامانه‌ی فروش بلیت آثار جشنواره‌ی تئاتر فجر مورد استفاده قرار نگیرد، تاکید کرد: "گیشه تئاتر" که سامانه فروش بلیت تئاتر‌شهر است باید ارتقا پیدا می‌کرد زیرا در صورت استفاده از این سامانه برای فروش بلیت آثار تئاتر فجر، باید بلیت‌های اینترنتی فروخته‌شده را در سالن‌های میزبان تعویض می‌کردیم که این امر باعث ایجاد مشکلاتی برای مخاطبان می‌شد. سعی می‌کنیم با ارتقای سامانه‌ی "گیشه تئاتر"، دوره سی‌و‌چهارم جشنواره‌ی تئاتر فجر از سامانه‌ی فروش بلیت مجموعه‌ی تئاتر‌شهر برای جشنواره استفاده کنیم.


کد مطلب: 2269

آدرس مطلب: http://tahrireno.ir/vdca.inuk49nuo5k14.html

تحریر نو
  http://tahrireno.ir