کاهش پخش آگهی بازرگانی در سيما

5 آذر 1393 ساعت 14:56

معاون سيمای رسانه‌ی ملی گفت: سياست سازمان کاهش پخش آگهی بازرگانی است.


معاون سيمای رسانه‌ی ملی گفت: سياست سازمان کاهش پخش آگهی بازرگانی است.

تحریرنو: علی‌اصغر پورمحمدی در نشستی با مديران شبکه‌ی يک گفت: بايد ساخت سريال، تله‌فيلم و برنامه‌های کم‌محتوا و کم‌مخاطب متوقف و در صورت نياز، پخش برنامه‌های پرمخاطب و جذاب تکرار شود.


معاون سيمای رسانه‌ی ملی در ديدار با مديران شبکه‌ی يک بر لزوم تحول و پويايی برنامه‎های سيما تاکيد کرد.

پورمحمدی در نشستی که با مهدی فرجی مدير شبکه‌ی يک و مديران گروه‌های اين شبکه برگزار شد، از زحمات مدير شبکه‌ی يک و مديران برنامه‌ساز برای توليد برنامه‌های پرمحتوا قدردانی و بر ادامه‌ی توليد برنامه‌های جذاب و ضروری مخاطبان تاکيد کرد.

مهدی فرجی مدير شبکه‌ی يک نيز در ابتدای اين نشست با ابراز خرسندی از انتصاب پورمحمدی به معاونت سيما گزارشی از عمل‌کرد مديران گروه‌های شبکه‌ی يک به‌وی ارائه کرد.


کد مطلب: 1868

آدرس مطلب: http://tahrireno.ir/vdce.p8zbjh8vv9bij.html

تحریر نو
  http://tahrireno.ir