در راستای سیاست های مشتری مداری؛

پرداخت بیش از ۷ میلیارد ریال خسارت در بیمه ما

21 اسفند 1395 ساعت 11:11

شرکت بیمه "ما" در راستای تحقق یکی از اصلی ترین سیاست‌های خود در خصوص مشتری مداری و پرداخت به موقع و دقیق خسارت، در یک پرونده بیش از ۷ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.


شرکت بیمه "ما" در راستای تحقق یکی از اصلی ترین سیاست‌های خود در خصوص مشتری مداری و پرداخت به موقع و دقیق خسارت، در یک پرونده بیش از ۷ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.

به گزارش تحریرنو ؛ این شرکت مبلغ ۷ میلیارد و هشتصد و شصت میلیون ریال را در سریع ترین زمان ممکن و پس از بررسی های کارشناسی لازم به یکی از بیمه گذاران خود تقدیم کرد.

بر اساس این گزارش، طی مراسمی ویژه در شعبه اراک و با حضور امیرحسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار، امیر رادسعید مدیر بازاریابی، فروش،تبلیغات و CRMو محسن ساوه ای رئیس شعبه اراک مبلغ ۷ میلیارد و هشتصد و شصت میلیون ریال تقدیم بیمه گذار گردید.

این گزارش می افزاید در اثر تصادف یک دستگاه خودرو سواری با یکی از کارگران پرتلاش شهرداری و ایجاد ضایعه مغزی در پی آن، خسارات وارد شده توسط کارشناسان تعیین و در سریع ترین زمان ممکن به فرزند بیمه گذار پرداخت شد.


کد مطلب: 10981

آدرس مطلب: http://tahrireno.ir/vdciz3az.t1auv2bcct.html

تحریر نو
  http://tahrireno.ir