در همایش سراسری کیفیت و رضایت مندی مشتری؛
آسیاتک نشان عالی کیفیت در تولید و خدمات گرفت
دومین همایش سراسری کیفیت با هدف بررسی نقش کیفیت برتر در میزان کسب رضایت‌مندی مشتری، با حضور شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۷
 
آسیاتک نشان عالی کیفیت در تولید و خدمات گرفت
 
دومین همایش سراسری کیفیت با هدف بررسی نقش کیفیت برتر در میزان کسب رضایت‌مندی مشتری، با حضور شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش تحریرنو از آسیاتک در دومین همایش سراسری کیفیت، شرکت آسیاتک با اهدای تندیس ویژه تقدیر شد، این همایش که توسط انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران برگزار شد، می‌توان به بهبود کیفیت تولیدات و خدمات به منظور رونق اقتصادی کشور، ارایه راهکارهای نوین جهت برآورده کردن انتظارات مشتری، تغییر نگرش در فرآیند تولید با کیفیت در کشور، برقراری سیستم رضایت‌مندی مشتری از طریق بهبود کیفیت خدمات ارایه شده، شناسایی و تجلیل از تولیدکنندگان کالا و خدمات با کیفیت، بررسی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و نحوه اجرای آن، بررسی نرخ کیفیت با شاخص رضایتمندی مشتریان و مصرف‌کنندگان کالا و خدمات، افزایش فضای رقابتی در شرایط پساتحریم با تاکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات، چالش‌های محصولات ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی، مشتری و فرهنگ خرید محصولات دارای نشان و سازمان‌های مرتبط با نشان و تبیین شاخص‌های استاندارد کیفیت در خصوص بنگاه‌های خدمات محور اشاره کرد.

شرکت آسیاتک برای دومین بار در همایش سراسری کیفیت شرکت کرده و در هر دو دوره جایزه کیفیت، حائز امتیاز لازم و کسب تندیس شد.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک اعلام‌کرد: این شرکت تعالی سازمانی و حرکت به سمت بهبود را به عنوان عامل تاثیرگذار در نگرش، رویکرد و برنامه‌های اجرایی مدیران و مبنای تغییر فرهنگ سازمانی خود مدنظر قرار داده و اقدامات ریشه‌ای و اساسی را برای بهبود عملکرد در دستور کار خود قرار داده است.
کد مطلب: 6661