محمدرضا حسین زاده، مدیرعامل در جمع کارکنان کرمانشاهی:
بانک ملی از لحاظ پایبندی به قانون یکی از شاخص‌ترین‌ بانک ها است
مدیرعامل و رییس هیأت‌مدیره بانک ملی که به اتفاق هیأت همراه رییس‌جمهوری به استان کرمانشاه سفر کرده است در بخشی از سفر خود، در جمع همکاران کرمانشاهی ضمن دیدار با آنان در نشست روسای حوزه‌ها، روسای شعب و مسوولان دوایر شرکت کرد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۴
 
بانک ملی از لحاظ پایبندی به قانون یکی از شاخص‌ترین‌ بانک ها است
 
مدیرعامل و رییس هیأت‌مدیره بانک ملی که به اتفاق هیأت همراه رییس‌جمهوری به استان کرمانشاه سفر کرده است در بخشی از سفر خود، در جمع همکاران کرمانشاهی ضمن دیدار با آنان در نشست روسای حوزه‌ها، روسای شعب و مسوولان دوایر شرکت کرد.

به گزارش تحریرنو، محمدرضا حسین‌زاده در این دیدار با اشاره به سفر رییس‌جمهوری به استان کرمانشاه، این سفر را برای رشد و شکوفایی استان، فرصتی مغتنم شمرده و ابراز امیدواری کرد که مردم خونگرم استان از برکات تصمیم‌گیری‌های این سفر مهم بهره‌مند شوند.

مدیرعامل بانک ملی یکی از دغدغه‌های اصلی کشور را رونق کسب و کار و اشتغال توصیف کرده و با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی دولت در راستای اقتصاد مقاومتی، حمایت از صنایع کوچک و متوسط بوده، بر اشتغالزایی و شکوفایی اقتصادی و مراودات تجاری با دیگر کشورها و صادرات به آن‌ها به‌ویژه با همسایگان تأکید کرد.

رییس شورای هماهنگی مدیران عامل بانک‌های دولتی با اشاره به موضوع حقوق‌های غیرمتعارف گفت: بررسی‌های دستگاه‌های نظارتی حاکی از این است که عموماً بانک‌های دولتی، منضبط و قانونمند بوده‌اند و البته بانک ملی ایران از لحاظ پایبندی به قانون یکی از شاخص‌ترین‌ها است.

وی افزود: از آنجایی که هر کدام از بانک‌ها به شیوه‌ها و سلایق گوناگون نسبت به اعطای تسهیلات رفاهی به همکاران خود اقدام می‌کرده‌اند، مشکلاتی پیش آمد؛ اما دولت درصدد است تا نسبت به ساماندهی و یکنواختی آن اقدام کند. بر این اساس طی دستورالعملی از همه بانک‌ها خواسته شد تا اعطای تسهیلات رفاهی به همکاران را به طور موقت متوقف کنند تا راهکار و آئین‌نامه جدیدی برای همه بانک‌ها تنظیم و ابلاغ شود، به همین منظور برای دفاع از حق و حقوق همکاران، جلسات متعدد و فشرده‌ای با مقامات وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داشته‌ایم و بسیار امیدواریم که به زودی آئین‌نامه جدید ابلاغ شود تا نگرانی همکاران مرتفع شود.

حسین‌زاده با بیان اینکه در کنار حمایت از اشتغالزایی و تولید، معیشت، رفاه و درمان همکاران از دغدغه‌های اصلی مدیرعامل و هیأت‌مدیره بانک است، افزود: شأن و منزلت کارمندان بانک ملی ایران بسیار بالا بوده و همواره با عزت در جامعه زندگی کرده‌اند و به جهت مردمی‌بودن و با مردم بودنشان و همچنین تکریم و خدمت صادقانه به آن‌ها، همواره مورد احترام ایشان بوده و خواهند بود.

وی در ادامه گفت: بانک ملی ایران متعلق به تک‌تک مردم ایران است و لذا خدمت کردن در آن افتخاری بس بزرگ است، به همین جهت ما کارکنان بانک ملی ایران هویت خود را مدیون این بانک بزرگ مردمی می‌دانیم و به آن می‌بالیم. مدیر عامل و هیأت‌مدیره نیز از دل این بانک بزرگ برخواسته‌اند و بنابراین خود را متعهد به خدمت به مردم و همکاران می‌دانند.

حسین‌زاده در ادامه از همکاران درخواست کرد برای جذب منابع، حداکثر تلاش خود را به‌کارگیرند و در همین رابطه افزود: بانک ملی ایران به تلاش تک‌تک کارکنان نیاز دارد و لازم است رؤسای ادارات امور شعب با تشکیل تیم‌های بازاریابی و نیز کارگروه‌های وصول مطالبات نسبت به وصول مطالبات معوق اقدام کنند تا در این عرصه‌ها نیز بانک ملی ایران کارنامه درخشانی از خود به جا بگذارد.

وی گفت: بانک برای تحول و نوآوری در ارایه خدمات و سرویس‌های بانکی به‌ویژه بانکداری الکترونیک برنامه‌هایی اساسی و زیربنایی دارد که به مرور در آینده تکمیل و رونمایی شده و شاهد آن‌ها خواهیم بود.
کد مطلب: 6572