معرفی تبلیغات خلاق در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
اولین دوره از جشنواره تبلیغات خلاق توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هم‌زمان با برگزاری دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی در ۳و۴ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۲
 
معرفی تبلیغات خلاق در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
 
اولین دوره از جشنواره تبلیغات خلاق توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هم‌زمان با برگزاری دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی در ۳و۴ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش تحریرنو، دکتر هاشم آقازاده مدیرگروه بازرگانی دانشکده مدیریت و رئیس کنفرانس افزود: تبلیغات و اقتصاد به نوعی در هم تنیده شده‌اند، بنابراین یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که می‌تواند از حوزه بازاریابی و اقتصاد مورد بررسی قرار گیرد، مبحث تبلیغات است.

به گفته رئیس کنفرانس مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران، شرکت‌کنندگان در دو سطح حرفه‌ای و آماتوری می‌توانند آثار خود را در قالب دسته‌بندی‌های، تبلیغات چاپی (مکتوب)، تبلیغات رادیویی، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتالی به جشنواره ارسال کنند.

شرکت در این جشنواره هیچ‌گونه هزینه نداشته و کلیه کانون‌های تبلیغاتی، شرکت‌ها و سازمان‌ها و فعالان این حوزه می‌توانند به صورت رایگان در این جشنواره شرکت کنند.

صاحبان آگهی می‌توانند به وب سایت کنفرانس مراجعه و فرم مربوط به خود را تکمیل و فایل اثر تبلیغاتی خود را بارگذاری کنند.
کد مطلب: 9272