در نشست خبری ساعت تگ هوور مطرح شد؛
برند سوئیسی اسپانسر پرسپولیس می شود
برند ساعت سوئیسی تگ هوور بعد از ده سال فعالیت محدود در ایران در سال جاری با استراتژی جدید و قدرتمند به بازار ایران وارد و قصد دارد اسپانسری پرسپولیس را در ایران به عهده بگیرد.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۹
 
برند سوئیسی اسپانسر پرسپولیس می شود
 
برند ساعت سوئیسی تگ هوور بعد از ده سال فعالیت محدود در ایران در سال جاری با استراتژی جدید و قدرتمند به بازار ایران وارد و قصد دارد اسپانسری پرسپولیس را در ایران به عهده بگیرد.

به گزارش تحریرنو ؛ نیکلاس بیک مدیر منطقه ای تگ هوور گفت: نیکلاس: این شرکت از سال ۱۸۶۰ شروع به فهعالیت کرده است و اکنون یک شراکت خوبی بین این سرکت و شرکت توسعه کالای دماوند اتفاق افتاده است و با یک نماینده قذدرتمند در ایران همکاری می کنیم.

یک شراکت خیلی خوبی بین این شرکت و شرکت توسعه کالای دماوند اتفاق افتاده است. یک نماینده خلی قوی پیداکرده‌اند و این نشان‌دهنده جدی بودن مسئله است.

در بیستم ژانویه امسال در ژنو سوئیس شرکت تگ هوور یک قرارداد جدی و محکم بعد از مدت‌های کار کارشناسی شده و مذاکرات طولانی با شرکت توسعه کالای دماوند امضا کردیم و اکنون با استراتژی جدید فعالیت در بازار ایران را آغاز کرده‌ایم.

این شرکت معتقد است ایران و مردم ایران دارای پتانسیل بالایی برای همکاری‌های مشترک است ازاین‌رو همکاری مشترک با ایران برای شرکت تگ هوور مهم است .

بیک با اشاره به این‌که این شرکت از سال ۲۰۰۷ در بازار ایران فعالیت خود را آغاز کرده، اظهار داشت: در آن زمان در بازار ایران در مدت کوتاهی به موفقیت رسیدیم و توانستیم به یکی از برندهای مؤثر در دنیا تبدیل شویم .

وی با اشاره به ورود شرکت از سال ۲۰۰۷ به ایران گفت: در مدت کوتاهی در ایران به موفقیت رسیدیم و به یکی از برندهای مهم در جهان تبدیل شدیم، ازاین‌رو این بار هم با یک استراتژی جدید به این بازار ورود کرده‌ایم.

ساعت هوشمند تگ هوور فعلا وارد بازار ایران نمی شود

مدیر منطقه ای تگ هوور از عرضه بهترین فروش ساعت هوشمند این شرکت که سیستم‌عامل آن را گوگل نوشته است در دبی خرداد، و گفت: سیستم‌عامل این ساعت را گوگل نوشته است و این ساعت جزو محدود ساعت‌های لوکس هوشمند است ازاین‌رو برای ورود آن به کشورها گوگل به‌صورت مجزا، مجوز صادر می‌کند و هنوز اجازه ورود این ساعت به ایران داده نشده است.

بیک در پاسخ به سؤالی مبنی بر محدودیت ورود این ساعت به ایران و برنامه این شرکت برای عرضه این ساعت هوشمند به بازار ایران، گفت: به‌طورقطع این شرکت تمام تلاش خود را برای ورود این ساعت به ایران خواهد کرد.

وی افزود: اما این اتفاق به تصمیم، شرکت‌های گوگل، اینتل و تگ هوور وابسته است و این شرکت می‌خواهد این ساعت هوشمند با مجوز وارد بازار ایران شود و از سمت تگ هوور تمام تلاش برای این اتفاق خواهد افتاد.

تگ هوور همکاری با ایران را قطع نمی کند

بیک خاطرنشان کرد: این شرکت با ورد به بازار ایران قصد دارد از شخصیت‌های برجسته ایرانی به من منظور اسپانسری این شرکت بهر برداری کند و با این اتفاق شخصیت‌های ایرانی نیز جهانی می‌شوند.

وی با تاکید بر این که شرکت تگ هوور همکاری با ایران را متوقف نمی کند، گفت: این شرکت ده سال است که برای ورود به بازار ایران تلاش می کند و این مهم با هکاری شرکت توسعه کالای دماوند امروز میسر شده است.

مدیر منطقه ای شرکت تگ هوور ادامه داد: این برند اکنون استراتژی خود را تغییر داده و اکنون به عنوان یک برند لوکس و قابل دسترس محصولات خود را به بازار عرضه می کند وقیمت محصولات این برند متناسب با نیاز متقاضیان در سطوح مختلف عرضه شده است .

بیک با تاکید بر این که ایران ارای قابلیت های بالایی برای پذیرش برندهای لوکس ساعت های سوئیسی است، گفت: خرید این برند دروازه ورد به بهرمندی از یک ساعت لوکس با کیفیت بالا وقیمت مناسب است و هر یک از محصولات این برند کیفیت آن دوبرابر قمیت آن است.

تگ هوور تمام شهرهای کلیدی ایران نمایندگی می زند

وی با بیان این که قبل ار تحریم های محصولات تگ هور در شهرهای مختلف ایران عرضه می شود، گفت: بعد از تهران قصد داریم در اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد محصولات خود را در بوتیک های این برند به مردم ایران کما فی سابق عرضه کنیم .

بیک با بیان این که تگ هوور همواره در تکنولوژی، پیشرو بوده است، گفت : محصولات این شرکت همواره از منظر تکنولوژی در حال ارتقاء بوده است واین شرکت تنها شرکتی است که ساعت های هوشمند لوکس با کیفیت بالا تولید می کند.

آن کلر، مدیر بازاریابی شرکت تگ هور نیز در این نشست، گفت: این شرکت به خوبی مردم ایران به خصوص قشر جوان این کشور را می شناسد و با رویکرد متفاوت وارد بازار این کشور شده است.

وی با بیان این که این استراتژی این شرکت در تبلیغات تمرکز بر چهار حوزه بوده است، گفت: هنرمندان، هنرپیشه ها، مدل ها و کسانی که در زمینه سبک زندگی کار می کنند، از سفیران این برند هستند و همچنین دسته بعدی به ورزش در تمامی رشته ها اختصاص دارد.

کلر با اشاره به شعار این شرکت، خاطر نشان کرد: این شرکت با توجه به سختی کار توانسته است تاکنون در ۱۲۰ کشور ، ۱۵۰ بوتیک در اختیار داشته باشد و این دستاورد به شعار این شرکت ارتباط مستقیم دارد که می گوید ، "زیر فشار سختی ها نشکن".

مدیر بازاریابی شرکت تگ هور با اشاره به فعالیت تگ هوور در زمینه اتوموبیلرانی، فوتبال و سایر ورزش ها گفت: محصولات این شرکت وکیفیت بالای آن در ایران باید از طریق رسانه ها و کمپین های تبلیغاتی به مردم اطلاع رسانی شود.

وی با تاکید بر این که محصولات این شرکت باید در هر مکانی که ازدنیا که فعالیت می کند، برجسته باشد، گفت: محصولات این شرکت باید از سوی مردم دیده شود از این رو شرکت تگ هوور باید در تمام وقایع حضور داشته باشد وبه همین دلیل روی رسانه های اجتماعی کار می کند.

وی با اشاره به این که اسپانسر رد بول را بر عهده این شرکت، است، تگ هوور موفق ترین اسپانسر در بیشتر لیگ های دنیا است وامیدواریم در ایران نیز بتواند اسپانسری تیم پرسپولیس را بر عهده بگیرد.

کلر باداور شد: محمدعلی کلی جزو سفرای شرکت تگ هوور بود ساعتی به نام محمدعلی کلی ثبت شده که قرارداد با وی قبل از فوت وی بوده است وبه دلیل این که این فرد فوت کرد، شماره های این ساعت به این دلیل که کلی مسلمان بود به صورت فارسی است واین ساعت با شعار"به یاد محمد" طراحی و تولید شد.

وی یادآور شد: این شرکت چهرهایی را برای اسپانسری این شرکت انتخای می کند که شخصیت آنها با شعار "زیر سختی ها نشکن" تناسب داشته باشد وبه تازگی با بلاحدید تازه قرارداد خود را امضا کرده اند و شخصیت وی به نزدیک است.

شخصیت های ایرانی اسپانسر تگ هوور خواهند شد

نیکلاس: دوستان برند تگ هوور از ایران انتخاب می شوند واین تاکنون اتفاق نیفتاده است و دوست دارم خیلی از افراد در دید جهانی نه به عنوان خود ساعت شخصیت ها با این موضوع جهانی شوند.
کد مطلب: 10345