حضور ۱۹۴ اثر در بخش مسابقه تبلیغات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر
۱۹۴ اثر به بخش مسابقه تبلیغات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر رسید.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۰
 
حضور ۱۹۴ اثر در بخش مسابقه تبلیغات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر
 
۱۹۴ اثر به بخش مسابقه تبلیغات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر رسید.

به گزارش تحریرنو از روابط عمومی جشنواره فیل فجر، با پایان مهلت شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، ۱۹۴ اثر به این بخش رسید.

بنا بر این گزارش، در این دوره جشنواره، ۳۷ عکس فیلم، ۷۴ تیزر و آنونس و ۸۳ پوستر فیلم به دفتر جشنواره رسید.

بر اساس آئین‌نامه بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران تمام فیلم‌های بلند سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) که بعد از جشنواره ۳۵ فیلم فجر در داخل کشور به نمایش عمومی درآمده‌اند، در بخش عکس، پوستر، آنونس و تیزر در این رقابت شرکت کرده‌اند.

اعتلای سینمای ایران و ارتقاء سطح کیفی تبلیغات و اطلاع‌رسانی و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان این عرصه، از اهداف برگزاری مسابقه تبلیغات سینمای ایران در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر است.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ به دبیری «ابراهیم داروغه‌زاده» برگزار خواهد شد.
کد مطلب: 14300