مدیرعامل بامیلو اعلام کرد؛
صف خرید از بامیلو دو برابرظرفیت ورزشگاه آزادی تهران بود
به گفته مدیر عامل بامیلو معادل دوبرابر ظرفیت ورزشگاه آزادی قبل از شروع حراجمعه در انتظار آغاز این رویداد در فروشگاه اینترنتی بامیلو بودند؛ این یعنی حدود ۲۰۰ هزار نفر برای رقابت در بزرگترین حراج اینترنتی ایران.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷
 
صف خرید از بامیلو دو برابرظرفیت ورزشگاه آزادی تهران بود
 
به گفته مدیر عامل بامیلو معادل دوبرابر ظرفیت ورزشگاه آزادی قبل از شروع حراجمعه در انتظار آغاز این رویداد در فروشگاه اینترنتی بامیلو بودند؛ این یعنی حدود ۲۰۰ هزار نفر برای رقابت در بزرگترین حراج اینترنتی ایران.

به گزارش تحریرنو ؛ پشوتن پورپزشک، مدیرعامل بامیلو در خصوص این موضوع، گفت: استقبال بی‌نظیر مردم از حراجمعه بامیلو، فراتر از انتظار بود و باعث شد این فروشگاه برای ساعاتی دچار اختلالاتی در نمایش صفحات برای برخی از کاربران شود.

وی افزود: این رویداد علی‌رغم همه اعتراض‌های اعلام شده از سوی کاربران که همگی قابل احترام هستند، پرفروش‌ترین رویداد بامیلو طی سه سال اخیر بوده است، اگرچه متاسفانه اختلالات ۱۴ ساعت نخست این رویداد موجب شد تا برخی از کاربران موفق به خرید نشوند.

برخی از کالاهای پرطرفدار مثل آی‌فون و پلی استیشن در کمتر از ۳ ثانیه و برخی از پوشاک با تخفیف‌های ۹۸ درصدی در کمتر از ۳۰ ثانیه خریداری شدند، همچنین عطرهای پرفروش در کمتر از یک دقیقه به اتمام رسیدند.

برخی از کالاها نیز مثل ریش‌تراش Moser که با قیمت ۱۷۵هزار تومان به ‌فروش می‌رسد، با قیمت۷۵ هزار تومان ارائه شدند، همچنین تلویزیون هایر ۵۰ اینچ، که به قیمت دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان به فروش می‌رسد با تخفیف فوق‌العاده و با قیمت یک میلیون و۷۰۰ هزار تومان به فروش رسید. همچون سال گذشته، پاوربانک َ ADATA نیز یکی از پرفروش‌ترین محصولات بامیلو بود که قیمت آن از ۷۹هزار تومان به ۴۹هزار تومان کاهش یافته بود. عطر Burberry که در روزهای عادی با قیمت ۲۲۵هزار تومان به فروش می‌رسید نیز با قیمت ۹۳هزار تومان در حراجمعه به فروش رسید.

امسال در حراجمعه ۶۴ درصد از کاربران از موبایل و تنها ۳۶ درصد از دسکتاپ استفاده کرده بودند. میزان استفاده کاربران بامیلو از موبایل در مقایسه با سال گذشته ۲۲ درصد افزایش یافته‌است.

تاکنون، بیش از ۵۰۰ هزار کالا توسط کاربران بامیلو خریداری شده و فروش محصولات همچنان ادامه دارد. بیش از ۸۰ درصد از خریداران بامیلو، برای نخستین بار از این فروشگاه خرید کرده‌اند و این به معنای افزایش سهم بامیلو از بازار و البته افزایش حجم بازار آنلاین ایران است.

حدود ۴ هزار فروشنده با بیش از ۲۵۰ هزار نوع کالا در بزرگترین حراج ایران مشارکت کرده و امکان خرید را برای مردم سراسر ایران فراهم کرده‌اند. در این حراج حدود ۵۰ درصد از سفارش‌ها متعلق به تهران است و بقیه خریداران از بیش از ۵۰۰ شهر مختلف ایران هستند.

رامتین منزهیان، رئیس هیات مدیره بامیلو نیز در راستای این موفقیت گفت: ازهمه همراهان بامیلو به ویژه حامی اصلی یعنی ایرانسل تشکر می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در ترغیب مردم ایران برای استفاده از خدمات اینترنتی گام مثبتی برداریم.

در حال حاضر اولویت اصلی همه اعضای تیم بامیلو ارسال به موقع سفارش‌هاست و از همان ساعات نخست، ارسال سفارش‌ها آغاز شده‌است. به زودی اطلاعات بیشتری درباره حراجمعه را با همه کاربران بامیلو و رسانه‌های کشور به اشتراک خواهیم گذاشت.
کد مطلب: 14014